Jakie są czasy dostawy/wysyłki?

Mamy kilka lokalizacji wysyłkowych na całym świecie, w tym we Włoszech, Hongkongu, Australii i USA. Wyślemy Twoje zamówienie z jednego z naszych 4 obiektów logistycznych, w zależności od tego, skąd pochodzi produkt. 

Czas dostawy jest dodatkiem do czasu przetwarzania soczewek i/lub czasu pozyskania produktu (jeśli taki istnieje) i rozpoczyna się od daty wysłania zamówienia. 

Jeżeli towar znajduje się w magazynie, wysyłka nastąpi w ciągu 24 godzin.




Pamiętaj, że nadal możemy pozyskać produkty, których aktualnie nie ma w magazynie, co zwykle zajmuje około 5–11 dni roboczych przed wysyłką. Możesz sprawdzić stronę produktu w celu potwierdzenia.



Regularna/standardowa dostawa 

Czas dostawy to zwykle 5-12 dni, w zależności od Twojej lokalizacji. Możesz to zprawdzić na stronie koszyka.

Przesyłka ekspresowa 
Dostawa ekspresowa jest dostępna dla wybranych produktów za dodatkową opłatą. Jeśli jest dostępna, zobaczysz opcję na stronie koszyka ze szczegółami opłaty za wysyłkę i przewidywanym czasem dostawy. 

Dostawa ekspresowa trwa zwykle 2-4 dni robocze. Jeśli nie ma opcji wysyłki, możesz skorzystać z przesyłki kurierskiej w zależności od Twojej lokalizacji.




Śledzenie zamówienia 

Możesz śledzić status zamówienia na naszej stronie śledzenia tutaj: www.optykaworld.pl/order.

Faktura 

Możesz pobrać fakturę, gdy tylko zostanie wysłana, używając identyfikatora zamówienia, numeru śledzenia i adresu e -mail na stronie www.optykaworld.pl/invoice.