W OptykaWorld, nieustannie dążymy do zapewnienia doskonałej obsługi klienta i dostarczenia najlepszych markowych okularów w niskich cenach milionom naszych klientów każdego dnia. Jednocześnie, nasz system realizacji zamówienia jest na tyle prosty i spójny, począwszy od potwierdzenia zamówienia skończywszy na wysyłce produktu, że robienie zakupów przez Internet jest jeszcze przyjemniejsze.
W ramach możliwości pojawienia się różnych rodzajów statusu zamówienia i ewentualnych zmian statusu, stworzyliśmy listę wszystkich możliwych rodzajów statusu wraz z ich definicją, aby pomóc Państwu zrozumieć obecny stan zamówienia.
Aby dowiedzieć się szczegółowo o stanie Twojego zamówienia prosimy o śledzenie naszych powiadomień wysyłanych drogą mailową na podany przez Ciebie adres, a także na naszej
stronie służącej do śledzenia zamówienia.
Potwierdzenie Zamówienia / Zatwierdzone i w Realizacji
Twoje zamówienie i płatność zostały zaakceptowane. Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji.
Zasoby Potwierdzone (dotyczy produktów, które nie są w magazynie)
Twoje zamówienie zostało potwierdzone przez dystrybutora marki. Przypominamy, że w przypadku zamówienia soczewek korekcyjnych okres realizacji może potrwać dodatkowe 1-3 dni.
Produkt Jest w Drodze
Twoje zamówienie jest aktualnie w drodze do jednego z naszych centrum dystrybucji. Kiedy tylko zostanie otrzymane, natychmiast wyślemy je pod wskazany przez Ciebie adres. Przypominamy, że w przypadku zamówienia soczewek korekcyjnych okres realizacji może potrwać dodatkowe 1-3 dni.
Realizacja Soczewek RX
Twoje szkła korekcyjne są obecnie dopasowywane do oprawek. Serdecznie przypominamy, że montaż soczewek korekcyjnych zajmuje zazwyczaj od 1 do 3 dni roboczych.
Potwierdzenie
Twoje soczewki korekcyjne zostały zamontowane i przeszły pomyślnie nasz test kontroli jakości. Twoje zamówienie niedługo zostanie wysłane.
Oczekiwanie na numer referencyjny śledzenia
Twoje zamówienie zostało wysłane. W związku z faktem, że każdego dnia wysyłamy ogromną liczbę zamówień, numery przesyłki zostaną dostarczone Państwu około 24 godzin od podanej daty wysyłki drogą mailową. W dostarczonej przez nas wiadomości email znajdą Państwo numer przesyłki potrzebny do śledzenia paczki, a także link do strony, gdzie można obserwować status przesyłki w dowolnej chwili.
Zamówienie Zostało Wysłane
Twoje zamówienie zostało wysłane i jest w drodze. Status przesyłki można śledzić online (więcej szczegółów w wiadomości email).
Oczekiwanie na Weryfikację
Twoja płatność została zakwalifikowana jako transkacja wysokiego ryzyka przez nasze bramki płatności. Wysłaliśmy do Państwa wiadomość email ze szczegółowym opisem w jaki sposób dokonać weryfikacji transakcji.
Zaległa Dostawa
Pomimo, że staramy się aktualizować naszą kolekcję produktów na bieżąco, poziom zapasów może zmienić się z dnia na dzień. W praktyce oznacza to, że konkretny model może być dostępny w czasie składania zamówienia, jednak może go zabraknąć w okresie jego realizacji. Jeśli zechcą Państwo poczekać, podejmiemy wszelkie wysiłki i zmobilizujemy naszych dystrybutów, aby dostarczyć produkt tak szybko jak to możliwe. Czas oczekiwania może wynosić od kilku dni do ponad miesiąca, w zależności od cyklu produkcji u producenta.
Produkt Wycofany z Obrotu
Zamówiony przez Państwa produkt w tym modelu, rozmiarze lub kolorze został niestety wycofany przez producenta. Pomimo że dokładamy nieustannych wysiłków aby odświeżyć naszą kolekcję na stronie tak często jak to możliwe, czasem może się zdarzyć że pewien model okularów zostanie wycofany przez producenta jeszcze zanim możemy wycofać go ze strony. Prosimy o zweryfikowanie zawartości skrzynki email oraz wysłanej Państwu wiadomości, w celu zapoznania się z dodatkowymi opcjami jakie chętnie Państwu zaproponujemy.
Sprzedaż Została Anulowana
Twoje zamówienie zostało anulowane. W zależności od zasad dostawcy płatności, zwrot środków na konto może potrwać około 3-5 dni roboczych.