Wszystkie nasze markowe okulary, okulary korekcyjne i soczewki kontaktowe kwalifikują się do zwrotu w ciągu 100 dni od otrzymania przesyłki. Możesz zdecydować, czy wolisz otrzymać zwrot pieniędzy, czy wymianę na inny przedmiot.
Prześlij prośbę o zwrot, a nasz zespół obsługi klienta przekaże Ci numer RMA (numer autoryzacji zwrotu towaru) i adres, na który towar zostanie zwrócony.
Przedmiot musi zostać zwrócony w oryginalnym stanie i opakowaniu, ze wszystkimi dołączonymi metkami i akcesoriami.
O numer RMA należy wystąpić przed zatwierdzonym zwrotem dowolnego produktu.
Do zwrotu soczewek kontaktowych przyjmowane będą wyłącznie zapieczętowane pudełka.
Opłaty związane z wysyłką zewnętrzną i ochroną przesyłki nie podlegają zwrotowi. Ponadto opłata za wysyłkę zwrotną zostanie naliczona na koszt klienta i nie podlega zwrotowi.
Twój identyfikator zamówienia można znaleźć na e-mailu potwierdzenia lub w dowolnej kolejności wiadomości e-mail odebranych od nas. Składa się z dwóch liter, a następnie 10 cyfr liczbowych, a następnie jeden lub dwa więcej liter.
Będzie to wyglądać tak: PL0123456789G.
Tak, nasza 100-dniowa polityka zwrotu dotyczy wszystkich naszych produktów.
Absolutnie można zwrócić okulary, jeśli ich nie podoba lub jeśli nie są właściwym dopasowaniem. Pamiętaj, że muszą zostać zwrócone w ciągu 100 dni od otrzymania przesyłki, a opłata za wysyłkę powrotną będzie kosztem klienta i bezzwrotne.
Adres powrotny zostanie dostarczony na podstawie Twojej lokalizacji. Po złożeniu wniosku zwrotu, nasz zespół obsługi klienta wyśle Ci wiadomość e-mail z adresem zwrotnym, numer RMA (autoryzację towarową) i innymi instrukcjami powrotnymi.
Nie zwracaj zamówienia na adres wysyłki wymienionych na paczce lub bez żądania numeru RMA najpierw.
Jeśli produkt jest wadliwy, uszkodzony lub inny niż zamówiony, prosimy o przesłanie wniosku o zwrot, gdy tylko zauważysz problem.
Przesyłając prośbę o zwrot, wybierz odpowiedni powód: „Uszkodzony w dniu przyjazdu” lub „Dostarczono nieprawidłowy przedmiot”. Zdjęcia są niezbędne do przetworzenia żądania zwrotu.
Po przesłaniu wniosku o zwrot nasz zespół obsługi klienta skontaktuje się z Tobą i zorganizuje wymianę lub pełny zwrot pieniędzy.
Po przesłaniu żądania zwrotu, możesz się rozluźnić. Nasz zespół obsługi klienta skontaktuje się z Tobą i zorganizuje wymianę lub odpowiednio zwrot pieniędzy.