Jakie są Twoje czasy dostawy/wysyłki?

Mamy kilka lokalizacji wysyłkowych na całym świecie, w tym Włochy, Hongkong, Australia i USA. Zamówienie wyślemy z jednego z 4 naszych obiektów logistycznych w zależności od tego, gdzie produkt jest pierwotnie pozyskiwany. 

Czas dostawy jest dodatkiem do przetwarzania i/lub czasu pozyskiwania produktu w obiektywach (jeśli istnieje) i zaczyna się od daty wysyłania zamówienia. 

Jeśli przedmiot jest w magazynie, zostanie wysłany w ciągu 24 godzin.



Należy pamiętać, że nadal możemy pozyskiwać przedmioty, które obecnie nie są w magazynie, które zwykle zajmują około 5-11 dni roboczych przed wysyłką. Możesz zapoznać się ze stroną produktu w celu potwierdzenia.



Regularna/standardowa dostawa 

Czas dostawy zwykle trwa 5-12 dni, w zależności od Twojej lokalizacji. Możesz to podwójnie potwierdzić na stronie koszyka.

Przesyłka ekspresowa 

Dostawa ekspresowa jest dostępna dla wybranych produktów za dodatkową opłatą. Jeśli jest to dostępne, zobaczysz opcję na stronie koszyka z szczegółami opłaty za wysyłkę i oczekiwanym czasem dostawy. 

Dostawa ekspresowa zwykle zajmuje 2-4 dni robocze. Jeśli nie ma opcji wysyłki, możesz uzyskać express kurier w zależności od lokalizacji.



Śledzenie zamówienia 

Możesz śledzić status zamówienia na naszej stronie śledzenia tutaj: www.optykaworld.pl/order.

Faktura 

Możesz pobrać fakturę, gdy tylko zostanie wysłana, używając identyfikatora zamówienia, numeru śledzenia i adresu e -mail na stronie www.optykaworld.pl/invoice.

We use Cookies to enhance your experience on our website. By continuing your navigation, you accept the placement and use of Cookies. Kliknij tutaj to learn more about our cookie policy.

Accept