Wszystkie nasze projektante okulary, okulary na receptę i soczewki kontaktowe kwalifikują się do zwrotu w ciągu 100 dni od otrzymania przesyłki i możesz zdecydować, czy wolisz otrzymywać zwrot pieniędzy lub wymianę dla innego przedmiotu (y).
Prześlij żądanie zwrotu, a nasz zespół obsługi klienta zapewni Ci numer RMA (autoryzację towaru) i adres, do którego zostanie zwrócony przedmiot (y).
Przedmiot (y) należy zwrócić w oryginalnym stanie i opakowaniu ze wszystkimi zawartymi tagami i akcesoriami.
Numer RMA musiał zostać poproszony przed zatwierdzonym zwrotem dowolnego przedmiotu.
Tylko zamknięte pudełka zostaną zaakceptowane do powrotu soczewek kontaktowych.
Opłaty związane z ubezpieczeniem na zewnątrz i ubezpieczenia wysyłkowe nie podlegają zwrotowi. Ponadto opłata za wysyłkę zwrotną będzie kosztem klienta i bezzwrotne.
Twój identyfikator zamówienia można znaleźć na e-mailu potwierdzenia lub w dowolnej kolejności wiadomości e-mail odebranych od nas. Składa się z dwóch liter, a następnie 10 cyfr liczbowych, a następnie jeden lub dwa więcej liter.
Będzie to wyglądać tak: PL0123456789G.
Tak, nasza 100-dniowa polityka zwrotu dotyczy wszystkich naszych produktów.
Absolutnie można zwrócić okulary, jeśli ich nie podoba lub jeśli nie są właściwym dopasowaniem. Pamiętaj, że muszą zostać zwrócone w ciągu 100 dni od otrzymania przesyłki, a opłata za wysyłkę powrotną będzie kosztem klienta i bezzwrotne.
Adres powrotny zostanie dostarczony na podstawie Twojej lokalizacji. Po złożeniu wniosku zwrotu, nasz zespół obsługi klienta wyśle Ci wiadomość e-mail z adresem zwrotnym, numer RMA (autoryzację towarową) i innymi instrukcjami powrotnymi.
Nie zwracaj zamówienia na adres wysyłki wymienionych na paczce lub bez żądania numeru RMA najpierw.
Jeśli produkt jest wadliwy, wadliwy lub inny niż zamówiony, prosimy o przesłanie wniosku o zwrot, gdy tylko zauważysz problem.
Przesyłając prośbę o zwrot, wybierz odpowiedni powód: „Uszkodzony w dniu przyjazdu” lub „Dostarczono nieprawidłowy przedmiot”. Zdjęcia są niezbędne do przetworzenia żądania zwrotu.
Po przesłaniu wniosku o zwrot nasz zespół obsługi klienta skontaktuje się z Tobą i zorganizuje wymianę lub pełny zwrot pieniędzy.
Po przesłaniu żądania zwrotu umieść stopy. Nasz zespół obsługi klienta skontaktuje się z Tobą i zorganizuje wymianę lub odpowiednio zwrot pieniędzy.
We use Cookies to enhance your experience on our website. By continuing your navigation, you accept the placement and use of Cookies. Kliknij tutaj to learn more about our cookie policy.
Accept