Kupuj z zaufaniem do OptykaWorld

100-dniowa polityka zwrotu

Wszystkie nasze markowe okulary, okulary korekcyjne i soczewki kontaktowe kwalifikują się do zwrotu w ciągu 100 dni od otrzymania przesyłki. Możesz zdecydować, czy wolisz otrzymać zwrot pieniędzy, czy wymianę na inny przedmiot.

Prześlij prośbę o zwrot, a nasz zespół obsługi klienta przekaże Ci numer RMA (numer autoryzacji zwrotu towaru) i adres, na który towar zostanie zwrócony.

Warunki akceptacji

  • Przedmiot musi zostać zwrócony w oryginalnym stanie i opakowaniu, ze wszystkimi dołączonymi metkami i akcesoriami.

  • O numer RMA należy wystąpić przed zatwierdzonym zwrotem dowolnego produktu.

  • Do zwrotu soczewek kontaktowych przyjmowane będą wyłącznie zapieczętowane pudełka.

  • Opłaty związane z wysyłką zewnętrzną i ochroną przesyłki nie podlegają zwrotowi. Ponadto opłata za wysyłkę zwrotną zostanie naliczona na koszt klienta i nie podlega zwrotowi.

Często zadawane pytania

Gdzie mogę znaleźć mój identyfikator zamówienia?

Twój identyfikator zamówienia można znaleźć na e-mailu potwierdzenia lub w dowolnej kolejności wiadomości e-mail odebranych od nas. Składa się z dwóch liter, a następnie 10 cyfr liczbowych, a następnie jeden lub dwa więcej liter.

Będzie to wyglądać tak: PL0123456789G.

Czy polityka zwrotu ma zastosowanie do soczewek na receptę?

Tak, nasza 100-dniowa polityka zwrotu dotyczy wszystkich naszych produktów.

Zły wybór! Czy mogę wrócić moje okulary, jeśli ich nie lubię?

Absolutnie można zwrócić okulary, jeśli ich nie podoba lub jeśli nie są właściwym dopasowaniem. Pamiętaj, że muszą zostać zwrócone w ciągu 100 dni od otrzymania przesyłki, a opłata za wysyłkę powrotną będzie kosztem klienta i bezzwrotne.

Gdzie należy zwrócić zamówienie?

Adres powrotny zostanie dostarczony na podstawie Twojej lokalizacji. Po złożeniu wniosku zwrotu, nasz zespół obsługi klienta wyśle ​​Ci wiadomość e-mail z adresem zwrotnym, numer RMA (autoryzację towarową) i innymi instrukcjami powrotnymi.

Nie zwracaj zamówienia na adres wysyłki wymienionych na paczce lub bez żądania numeru RMA najpierw.

Otrzymałem wadliwy produkt, co mam zrobić?

Jeśli produkt jest wadliwy, uszkodzony lub inny niż zamówiony, prosimy o przesłanie wniosku o zwrot, gdy tylko zauważysz problem.

Przesyłając prośbę o zwrot, wybierz odpowiedni powód: „Uszkodzony w dniu przyjazdu” lub „Dostarczono nieprawidłowy przedmiot”. Zdjęcia są niezbędne do przetworzenia żądania zwrotu.

Po przesłaniu wniosku o zwrot nasz zespół obsługi klienta skontaktuje się z Tobą i zorganizuje wymianę lub pełny zwrot pieniędzy.

Co powinienem zrobić po złożeniu wniosku o zwrot?

Po przesłaniu żądania zwrotu, możesz się rozluźnić. Nasz zespół obsługi klienta skontaktuje się z Tobą i zorganizuje wymianę lub odpowiednio zwrot pieniędzy.

Kontynuuj Zakupy