Kupuj z zaufaniem do OptykaWorld

100-dniowa polityka zwrotu

Wszystkie nasze projektante okulary, okulary na receptę i soczewki kontaktowe kwalifikują się do zwrotu w ciągu 100 dni od otrzymania przesyłki i możesz zdecydować, czy wolisz otrzymywać zwrot pieniędzy lub wymianę dla innego przedmiotu (y).

Prześlij żądanie zwrotu, a nasz zespół obsługi klienta zapewni Ci numer RMA (autoryzację towaru) i adres, do którego zostanie zwrócony przedmiot (y).

Warunki akceptacji

  • Przedmiot (y) należy zwrócić w oryginalnym stanie i opakowaniu ze wszystkimi zawartymi tagami i akcesoriami.

  • Numer RMA musiał zostać poproszony przed zatwierdzonym zwrotem dowolnego przedmiotu.

  • Tylko zamknięte pudełka zostaną zaakceptowane do powrotu soczewek kontaktowych.

  • Opłaty związane z ubezpieczeniem na zewnątrz i ubezpieczenia wysyłkowe nie podlegają zwrotowi. Ponadto opłata za wysyłkę zwrotną będzie kosztem klienta i bezzwrotne.

Często Zadawane Pytania

Gdzie mogę znaleźć mój identyfikator zamówienia?

Twój identyfikator zamówienia można znaleźć na e-mailu potwierdzenia lub w dowolnej kolejności wiadomości e-mail odebranych od nas. Składa się z dwóch liter, a następnie 10 cyfr liczbowych, a następnie jeden lub dwa więcej liter.

Będzie to wyglądać tak: PL0123456789G.

Czy polityka powrotowa ma zastosowanie do soczewek na receptę?

Tak, nasza 100-dniowa polityka zwrotu dotyczy wszystkich naszych produktów.

Zły wybór! Czy mogę wrócić moje okulary, jeśli ich nie lubię?

Absolutnie można zwrócić okulary, jeśli ich nie podoba lub jeśli nie są właściwym dopasowaniem. Pamiętaj, że muszą zostać zwrócone w ciągu 100 dni od otrzymania przesyłki, a opłata za wysyłkę powrotną będzie kosztem klienta i bezzwrotne.

Gdzie powinienem zwrócić moje zamówienie?

Adres powrotny zostanie dostarczony na podstawie Twojej lokalizacji. Po złożeniu wniosku zwrotu, nasz zespół obsługi klienta wyśle ​​Ci wiadomość e-mail z adresem zwrotnym, numer RMA (autoryzację towarową) i innymi instrukcjami powrotnymi.

Nie zwracaj zamówienia na adres wysyłki wymienionych na paczce lub bez żądania numeru RMA najpierw.

Otrzymałem wadliwy produkt, co powinienem zrobić?

Jeśli produkt jest wadliwy, wadliwy lub inny niż zamówiony, prosimy o przesłanie wniosku o zwrot, gdy tylko zauważysz problem.

Przesyłając prośbę o zwrot, wybierz odpowiedni powód: „Uszkodzony w dniu przyjazdu” lub „Dostarczono nieprawidłowy przedmiot”. Zdjęcia są niezbędne do przetworzenia żądania zwrotu.

Po przesłaniu wniosku o zwrot nasz zespół obsługi klienta skontaktuje się z Tobą i zorganizuje wymianę lub pełny zwrot pieniędzy.

Co powinienem zrobić po złożeniu wniosku o zwrot?

Po przesłaniu żądania zwrotu umieść stopy. Nasz zespół obsługi klienta skontaktuje się z Tobą i zorganizuje wymianę lub odpowiednio zwrot pieniędzy.

Kontynuuj Zakupy

We use Cookies to enhance your experience on our website. By continuing your navigation, you accept the placement and use of Cookies. Kliknij tutaj to learn more about our cookie policy.

Accept