Skontaktuj się z nami
Łatwe rozwiązania
Zarejestruj się bezpośrednio na naszej stronie tutaj.
Po złożeniu u nas zamówienia automatycznie tworzymy konto i wysyłamy e-mail aktywacyjny.
Dlatego stworzyliśmy poniższą listę, aby wszystko było prostsze. Kliknij „Czytaj więcej”, aby dowiedzieć się więcej.
Jesteśmy globalną firmą z zespołami na całym świecie. Nasza globalna siedziba znajduje się w Hongkongu, gdzie mamy również sklep optyczny i showroom, który obsługuje tam naszych lokalnych klientów.
Mamy również kilka lokalizacji wysyłkowych na całym świecie, w tym we Włoszech, Hongkongu, Australii i Stanach Zjednoczonych (które są partnerską lokalizacją wysyłkową).
Od 2006 roku wysyłamy do ponad 100 krajów na całym świecie.
Wyślemy Twoje zamówienie z jednego z naszych 4 obiektów logistycznych na całym świecie, w zależności od tego, skąd pochodzi produkt. Naszym celem jest jak najszybsze i najskuteczniejsze dostarczenie produktu do Ciebie!
Nie ma mowy! To na nas. Jeśli w mało prawdopodobnym przypadku, gdy Twoja przesyłka jest zatrzymana przez służby celne i zostaniesz poinformowany, że musisz zapłacić dodatkowe opłaty celne, zwrócimy 100% kosztów. Wszystko, co musisz zrobić, to poprosić o formalną fakturę po zapłaceniu i przesłać kopię naszemu zespołowi obsługi klienta, abyśmy mogli rozwiązać Twój zwrot.
Nasz jedyny wyjątek: należy pamiętać, że nie zwracamy brazylijskich ceł ani podatków. Ze względu na charakter brazylijskich przepisów handlowych wszyscy klienci w Brazylii ponoszą pełną odpowiedzialność za wszelkie poniesione cła lub podatki.
Po złożeniu zamówienia w ciągu 24 godzin otrzymasz wiadomość e-mail z unikalnym numerem zamówienia. Będzie się składał z dwóch liter, następnie 10 cyfr i jeszcze jednej lub dwóch liter.
Będzie to więc wyglądało mniej więcej tak: PL0123456789G.
Jeśli nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem zamówienia lub przypadkowo go zgubiłeś, skontaktuj się z nami, a my pomożemy w znalezieniu szczegółów zamówienia.
Dopóki Twoja paczka nie zostanie wysłana z naszego magazynu, możesz wprowadzać zmiany w zamówieniu, w tym anulować, kontaktując się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej info@optykaworld.pl.
Jeśli jednak Twoja przesyłka została już wysłana, niestety nie możemy dokonać żadnych zmian w Twoim zamówieniu. Będziesz musiał skontaktować się z nami po otrzymaniu przesyłki, aby umówić się na zwrot lub wymianę.
Gdy tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail z informacjami o śledzeniu, dzięki czemu w każdej chwili będziesz wiedzieć, gdzie znajduje się Twój zakup.
Jeśli nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem zamówienia lub przypadkowo go zgubiłeś, skontaktuj się z nami, a my pomożemy w znalezieniu szczegółów zamówienia.
Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce zwrotów, kliknij tutaj.
Jeśli chcesz zwrócić zamówienie,
1- Pobierz kartę zwrotu stąd.
2- Skontaktuj się z nami, aby poprosić o numer RMA (Return Merchandise Authorization) dla formularza zwrotu.
To wszystko, za pomocą tego kuponu możesz zwrócić swój przedmiot. Aby uzyskać więcej informacji, kliknij „Czytaj więcej”
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Zapytaj naszego optyka
Poproś o kontakt telefoniczny od naszego
Certyfikowany Optyk
Nasz przyjazny zespół serwisowy służy pomocą w naszych zwykłych godzinach pracy.
W OptykaWorld cenimy naszych klientów i zapewniamy, że znajdziesz odpowiedzi, których szukasz!
Dziękujemy!
Twoja wiadomość została wysłana poprawnie.
Możesz spodziewać się odpowiedzi od naszego zespołu obsługi klienta w ciągu kilku godzin. Na większość e-maili odpowiadamy w ciągu 8 godzin.
Twoja prośba została pomyślnie przesłana!