Jaka jest Wasza polityka zwrotów?

Spójrzmy prawdzie w oczy — kupowanie przez internet może być trudne i czasochłonne. Dlatego wprowadziliśmy bezproblemowy proces, który obejmuje 100-dniową politykę zwrotu zamówienia (soczewki korekcyjne są również uwzględnione).

ZWRÓĆ dowolny produkt(y) z OptykaWorld w ciągu 100 dni od otrzymania zamówienia:
→ Pełny zwrot pieniędzy jest oferowany za produkt(y) w nieużywanym stanie i w oryginalnym opakowaniu od OptykaWorld
→ Wszystkie jednoogniskowe, dwuogniskowe, progresywne okulary korekcyjne mogą zostać zwrócone tylko wtedy, gdy są nieużywane i w oryginalnym stanie

Jak wrócić
1. Przedmiot musi być zwrócony w oryginalnym stanie i opakowaniu!
2. Pobierz i wydrukuj formularz zwrotu tutaj: https://www.optykaworld.pl/file/returns/68.ReturnSlip_PL_Polish.pdf
Wypełnij formularz i upewnij się, że podałeś numer RMA.
Prosimy pamiętać, że Twój numer RMA zostanie utworzony przez obsługę klienta, skontaktuj się z nami, aby poprosić o numer RMA (Return Merchandise Authorization) do formularza zwrotu.

3. Numer RMA jest ważny przez 7 dni; skorzystaj z usługi przesyłek poleconych, aby zwrócić przedmiot w najbliższym możliwym terminie.
4. Po zwróceniu przedmiotu prosimy o przesłanie nam numeru śledzenia zwrotu, aby przyspieszyć proces.



100% polityka zwrotów

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w pełni zadowolony ze swojego zamówienia, z przyjemnością oferujemy 100-dniową Politykę Zwrotów, począwszy od dnia otrzymania zamówienia. Należy pamiętać, że następujące zasady muszą obowiązywać w przypadku produktów, które chcesz zwrócić:

1. Produkt(y) MUSZĄ zostać zwrócone nieużywane, z całym oryginalnym opakowaniem i wszystkimi metkami potwierdzającymi autentyczność i pieczęciami producenta.

2. W przypadku zakupu soczewek kontaktowych pudełka na soczewki muszą być nieotwarte i w oryginalnym stanie.

3. Wszystkie zwroty są sprawdzane w dniu przyjazdu i pełny zwrot pieniędzy NIE zostanie wydany, jeśli produkt (y) nie jest w nowym i oryginalnym stanie.

4. Prosimy upewnić się, że produkt(y) zostały zwrócone do nas za pośrednictwem podpisu w celu dostawy i że otrzymano certyfikat nadania. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek produkty, które uległy uszkodzeniu podczas transportu podczas procesu zwrotu, dlatego upewnij się, że opakowanie i metoda dostawy są bezpieczne.
5. Koszty wysyłki oryginalnego zamówienia nie podlegają zwrotowi.

6. SPECJALNE Zwroty Uwaga: Nie zwracaj produktu(ów) bez uprzedniego skontaktowania się z naszym zespołem obsługi klienta. Podamy Ci konkretny adres zwrotny. (Zwroty nie powinny być wysyłane na adres wysyłki podany na paczce)

7. SPECJALNE Soczewki Kontaktowe Uwaga: W przypadku otrzymania wadliwych soczewek kontaktowych nie należy ich wyrzucać. Wielu producentów wymaga zwrotu oryginalnych wadliwych soczewek. Jeśli producent soczewek zgodzi się, że soczewki rzeczywiście są wadliwe, możemy dokonać pełnego zwrotu pieniędzy.

8. Należy pamiętać, że 100-dniowa wymiana ma zastosowanie tylko 100 dni po wysłaniu przedmiotu. Ponieważ zwroty obsługujemy indywidualnie, dopuszczamy maksymalnie jedną wymianę na produkt.

9. Uwaga: po złożeniu wniosku o 100-dniową politykę zwrotów, będziesz odpowiedzialny za wszystkie koszty (w tym wysyłkę, pakowanie i dostawę) do momentu otrzymania zwróconego towaru przez OptykaWorld.